בשנים האחרונות עסקים רבים נדרשים לשנות את המודל העסקי שלהם ולחשב מסלול מחדש. חברות תעופה נחשפות לתחרות בלתי צפויה מצד חברות Low Cost, בתי מלון מתחרים ב Airbnb, חברות תחבורה מתחרות ב Uber, ומול מערכת הבנקאות המסורתית קמה מערכת בנקאות חברתית. מודלים עסקיים שהבטיחו יתרון תחרותי מול מתחרים מוכרים אינם תקפים עוד כאשר מתחרה חדש צץ לפתע משום מקום וכובש את השוק בסערה.

מטרת התכנית

לסייע לעסקים לפתח מודלים עסקיים חדשניים אשר יכינו את העסק לעתיד בלתי צפוי. התכנית תסייע לפתח רעיונות חדשניים ויצירתיים בקרב מנהלים ומהנדסים.

מבנה הסדנה

התכנית בנויה מסדנאות המשלבות התנסות חווייתית לצד תרגול מעשי ולימוד עיוני. במהלך הסדנאות המשתתפים יתרגלו כלי חשיבה בצוותים של 3-4 משתתפים, ויציגו את תוצריהם בפני שאר המשתתפים.

כתרגיל סיום, צוותי העבודה יפתחו מודל עסקי לעסק או למוצר הנמצא ב- funnel החברה, ויציגו את רעיונותיהם במפגש המסכם.

מומלץ לקיים את הסדנאות במתכונת של Bootcamp שבה המשתתפים נמצאים מחוץ לאתר החברה וממקדים את כל תשומת ליבם לתהליך הלמידה.

אולם ההרצאות יאפשר ישיבה סביב שולחנות וכן עבודה הצוותים מול flip boards.

באולם יידרש Barco ומסך

למי מתאימה הסדנה?

התכנית מיועדת לעובדי החברה הממוקדים בתהליכי הצמיחה של הארגון:

  • מנהלים בכירים..
  • אנשי פיתוח עסקי,
  • מנהלי שיווק ומכירות,
  • מהנדסים העוסקים בפיתוח פתרונות ללקוח

משך הסדנה

  • שלושה ימי לימוד (סה"כ 20 שעות).
  • ניתן להתאים את התכנים והזמנים לדרישות העסק.

תכנית הסדנה

הסדנה תתמקד בתהליך בניית המודל העסקי על פי גישת ה Business Model Canvas. ביצירת ערך ללקוח על פי גישת Gain pain model, בפיתוח קופסאות חשיבה חדשנות ובכלי החשיבה של SIT. הסדנה תתרכז בעבודה מעשית בקבוצות קטנות לגיבוש רעיונות ולתרגול מעשי.

לפרטים נוספים

[pojo-form id="2104"]